Útvonal tervezõ

Szálláshely keresés:

Borvirág Vendégház és Pincészet - Palkonya

Képgaléria:
Borvirág Vendégház és Pincészet - Palkonya Borvirág Vendégház és Pincészet - Palkonya Borvirág Vendégház és Pincészet - Palkonya Borvirág Vendégház és Pincészet - Palkonya Borvirág Vendégház és Pincészet - Palkonya
Információ, szállásfoglalás
Típus: vendégház, borház,
Cím:
7771 Palkonya Pincesor 23.
Baranya
Nyitvatartás: egész évben
Telefon: 06- 30- 426-2958 ,06-72-492-290
Férõhely: 2 szoba
7 fõ
Web: www.borviraghaz.hu
Fizetõeszköz: Készpénz,
Szolgáltatásaink
Közösen használható: borospince, ebédlõ, füves kert, horgászat, hûtõszekrény, konyha, lovaglás, parkoló, telefon, tûzhely, udvari tûzhely, WC, zuhanyzó/fürdõkád,
Bemutatkozás

Üdvözöljük a Villány-Siklósi Borúton Palkonyán, a Borvirág Vendégházban!

A Borvirág Vendégház Palkonyán az országosan védett mûemléki pincesoron helyezkedik el a Villány-Siklósi Borúton. Házunk kitûnik a pincesoron, hiszen az egyetlen olyan épület, mely lakóház és pince is egyben és még önálló kert is tartozik hozzá.

A Borvirág Vendégház autentikus környezetben, maximális komfortú falusi magánszállás, mellyel lehetõséget adunk az idelátogatóknak az aktív kikapcsolódásra, valamint a helyi örökségek (mint a bor és a természetes környezet) élvezetére. Vendégházunkat elsõsorban baráti társaságoknak illetve gyerekes családoknak ajánljuk.

A Borvirág Vendégház Palkonyán az országosan védett mûemléki pincesoron helyezkedik el a Villány-Siklósi Borúton. Palkonya 2007-ben Európa Kulturális Faluja volt, mely címet azóta is hûen õrzi a számos kulturális programmal és a helyi értékek védelmével.

A Borvirág Vendégház kettõs funkciót tölt be: a ház felsõszintjén teljes egészében falusi magánszálláshely mûködik, míg az alsószinten a Pincészetünk boraiból tartunk borkóstolókat

Vendégházunkat 2004. Pünkösdjén nyitottuk meg, kialakításakor célunk volt, hogy a modern, mai kornak megfelelõ komfortot nyújtsuk egy falusi, pincesori miliõben. Vendégházunk megkapta a falusi magánszálláshelyek legmagasabb minõsítését, a négy napraforgót valamint a Villány-Siklósi Borút tagjává is avatták. 2004-ben nyertünk egy jelentõs összeget a Széchenyi turizmus fejlesztési pályázatán.

A szálláshely:
Két szobából (3+4 ágyas), egy fürdõszobából és egy nagy étkezõ-konyhás részbõl áll.
Maximális komfortfokozatot és kényelmet igyekszünk nyújtani 7 fõ részére (igény szerint 2-3 pótágy is elhelyezhetõ).
A konyha teljes körûen felszerelt:
a boros dugóhúzótól kezdve a tésztaszûrõig minden megtalálható, valamint pirítógép, kávéfõzõ, hûtõszekrény áll a vendégek rendelkezésére.
Kávé, a tea és a kakaó korlátlanul fogyasztható!
Borainkból is tartunk egy készletet a vendégházban, amit bármikor fogyaszthatnak kedves vendégeink.
A vendégszobákban mindig frissen megvetett ágyak várják az érkezõket.
Rossz idõ esetén Activity társasjátékunkkal üthetik el az idõt, mivel TV nincs a Vendégházban!

Vendégház legnagyobb része vályogtéglából épült, így nyáron a Palkonyára jellemzõ mediterrán melegben kellemesen hûvös, míg télen meleg. Vendégházunk márciustól decemberig áll a vendégek rendelkezésére

Vendégeink részére igény szerint reggelit is biztosítunk a házi finomságokkal feltöltött hûtõ formájában (kolbász, sonka, házi tej, falusi tojás, házi túró). Kemencében sült vacsorát is tálalunk fõleg a borkóstolóink mellé.

A pince:
Szálláshely alatt, külön bejárattal rendelkezik, illetve közvetlenül a mellette alakítottuk ki Kóstolóházunkat. Mindkét pincében családunk, a Hárságyi Pincészet borait mutatja be Hárságyi Balázs borosgazda a borkóstolókon. Borainkat a palkonyai Weingarten szõlõhegyen és Hosszúhegy dûlõn termelt szõlõkbõl állítjuk elõ. Legyen vendégünk egy pohár borra! A pincészetünkrõl bõvebben

A házhoz tartozó kis kert kitûnõ teret biztosít a kerti grillezésre és kikapcsolódásra.
A kerti sütéshez búboskemence, faszenes grill és bogrács áll rendelkezésre
A grillezéshez faszenet, a kemencébe sütéshez fát biztosítunk!
A házzal szemben a Pincesoron belül pedig 2-3 autó számára parkoló áll a vendégek rendelkezésére.

Áraink a 2011-es évben:
A házat csak egy társaságnak/családnak adjuk ki, így idegenekkel nem osztoznak rajta.
Szállást csak a vendégek használják, a házigazdák a faluban laknak.
Egy éjszaka esetén felárat számolunk fel!

Teljes házbérlet :28.000 Ft / nap
Egy hetes kedvezmény (6 éjszaka) 110.000 Ft
Pótágy 2.000 Ft / nap

Reggeli fejenként (házi finomságok) 950 Ft/nap

Kisbabáknak kiságyat, etetõszéket és baba-étkészletet ingyenesen biztosítunk!

Idegenforgalmi adó: 300 Ft / fõ / éjszaka
HVG Klubkártya birtokos,
a kártya felmutatásával 10%-os kedvezményt biztosítunk!

Magyar Kerékpáros Klub tagjainak 10% kedvezmény.

A helyfoglalás biztosítására minden esetben 50% foglalót kérünk elõre,
postai úton vagy banki átutalással fizetve!
A foglalót nem áll módunkban visszatéríteni.

Üdülési Csekket elfogadunk!

Vendégházunkat az elsõ napon 15 órától lehet elfoglalni és kérjük az utolsó nap reggelén 10 óráig elhagyni!

Ezenkívül igény szerint alakítjuk ki árainkat a borkóstolóról és a hozzá kapcsolódó ételekrõl!

Programajánlatok:
Palkonyára látogatók számos kikapcsolódási lehetõséggel találkozhatnak vagy fedezhetnek fel. Köszönhetõ ez a rendkívül szép természeti adottságoknak és az embereknek akik igyekeznek megõrizni ezeket az értékeket. Az alábbiakban olyan programokat javaslunk, melyeket már Mi is kipróbáltunk, végigjártunk.
(tipp: egyes szavak linket rejtenek - pl. gyalog - rájuk kattintva további információhoz juthat, vissza az új lap felsõ infosávjából juthat)

- gyalog és biciklitúrák biztosítása (geológiai és ökotúrák)
- lovaglás, horgászat
- borkóstolók szervezése Palkonyán
(Haraszti-pince, Mayer-pince), Villánykövesden (Tiffán-, és Blum-pincészet) és Villányban (Wunderlich-pince) vagy igény szerint bárhol
- drávai sétahajózás, a védett kormorán-telep megtekintése hajóról
- Szársomlyó és a Villányi -szoborpark megtekintése
- Siklós, Harkány, Pécs látogatás
- Korongozás elsajátítása egy hétvége alatt keramikus mûvész vezetésével. Jelentkezni el re kell! Részleteket e-mailben írunk.
- minden hónap elsõ vasárnapján a híres régiség vásár Pécsett.

Régiségvásáron rendkívül sok szép és izgalmas régiséggel lehet találkozni. Aki szereti a régiséget, a régmúltban való kalandozást, elõbb-utóbb gyûjtõvé válik, szenvedélyes gyûjtõvé. Mégis, mit is jelent a mûgyûjtés? Hogyan is zajlik a régiség vásárlása? Milyen taktikák és módszerek léteznek?

Ezekre a kérdésekre válaszol Édesapám (aki maga is szenvedélyes és tapasztalt régiséggyûjtõ) a Rechnitzer János: (Mû)gyûjteni, de hogyan? - Egy csodálatos szenvedély anatómiája és technológiája (RÉGIÓ ART KIADÓ, GYÕR 2002) címû könyvében. Minden gyûjtõnek és érdeklõdõnek melegen ajánlom a könyvet!

Reméljük az ajánlatunk elnyerte az ön tetszését is, legyen a vendégünk a Villány-Siklósi Borúton Palkonyán, a Borvirág Vendégházban!

Hasznos tippek!

• További Palkonya-i szállások

• Megközelítés
    Budapestrõl autóval a 6-os úton Pécs tábla elõtt Mohács felé, majd Villány felé: Kozármisleny-Újpetre-Palkonya útvonalon. Környezõ települések elérhetõsége: Villány 8 km, Siklós 20 km, Harkány 25 km, Pécs 25 km

• Útvonal tervezõ - nem gond az utazás! Tervezze meg most!
  • Információ, szállásfoglalás:

Cím:
    H-7771 Palkonya, Pincesor 23.